Kampanie produktowe

Zyska 1200 zł za reklamę

Czym są kampanie produktowe?

Kampanie produktowe to idealne rozwiązanie dla sklepów internetowych. Pozwala w prosty sposób reklamować wiele produktów. Nie wymaga dobierania odpowiednich fraz kluczowych, tworzenie nagłówków i tekstów reklamowych. Kampanie produtkowe opierają się o tzw. feed produtkowy (plik produktowy)

Po jakim czasie mogę liczyć na efekty?

Reklamy wyświetalają się od razu po konfiguracji i akceptacji przez Google. Na kliknięcie możemy liczyć już po dniu, lib dwóch od startu kampanii. Kliknięcie nie oznacza jednak konwersji (sprzedaży), na tą przyjdzie nam poczekać dłużej. Dla nowego konta może to być nawet miesiać, lub dwa. Wynika to z faktu, że system musi się nauczyć do jakich użytkowników trafaić. Bez danych zarówno system reklamowy, jak i my nie mam w oparciu o co optymalizaować kampanii.

Jak działają reklamy produtkowe?

Integrujemy sklep z kontem Merchant Center – to mijesce w którym możemy zarządzać plikiem produktowym. Dzięki temu Google Ads, ma dostęp do naszyh produktów. Plik produktowy zawiera takie informacje jak: cena, nazwa, opis, zdjęcie, kategorię itd. Daje to możliwość stworzenia kampanii w oparciu o dane które pochodzą ze sklepu internetowego.

Co daje Ci współpraca z agancją?

Kampanie produtkowe są proste w konfiguracji, jednak poprawna optymalizacja może znacząco poprawić efekty. Dzięki odpowiedniej segmentacji produtków, dostosowaniu stawek i innych czynników możemy osiągnąc o wielelepszy zwrot z inwestycji.

Faq

Najczęstrze pytania

Ile kosztuje kampania Google Ads?

Według naszych obserwacji wielu kampanii, budżet poniżej 30 zł dziennie jest nieskuteczny. Miesięczny minimalny budżet to ok. 1000 zł. Poniżej ciężko jest osiągnąć zadowalające efekty.

Od czego zależą koszty Google Ads?

Koszty zależą od konkurencyjności branży i wyniku jakości. Średni koszt za kliknięcie wynosi ok kilkunastu do kulkudziesięciu groszy.

Czym jest CPC?

CPC – Cost per Click – Koszt za pojedyncze kliknięcie

Za co płaci się w Google Ads?

W przeważającej większości płacimy za kliknięcia. W reklamach typu display można również płacić za wyświetlenia. Dla niektórych kont istnieje możliwość płacenia za konwersje. Opcja ta jest jednak zarezerwowana dla większych reklamodawców.

Czym różnią się strategię ustalania stawek?

W zależności od wybranej strategii system reklamowy będzie odpowiednio optymalizaować kampanie. Przykładowo przy strategii “Maksymalizacja liczby konwersji” kampanie będa dążyć do jak największej libzy konwersji, nie zależnie od ich wartości. Inaczej niż maksymalizacja wartości konwersji, przy tej strategii konwersji może być mniej, jednak ich docelowa wartość powinna być wyższa. Więcej informacji na ten temat znajdziecie w naszej bazie wiedzy.


Witaj
Darmowe konsultacja

Zostaw nam swój email

Skontaktujemy się z Tobą i umówimy w pełni darmową konstulacja

Nie spamujemy! Przeczytaj naszą [link]politykę prywatności[/link].