Kampanie Performance Max

Zyska 1200 zł za reklamę

Czym są kampanie Performance Max?

To rodzaj kampanii, który w największej mierze opiera się na algorytmach uczących. Do ich poprawnego funkcjoniwania potrzebny jest duży zaspób danych. Kamapnie Performance Max umożliwiają dotarcie do klientów w wszytkich kanałach reklamowych Google jednocześnie.

Po jakim czasie mogę liczyć na efekty?

Reklamy wyświetalają się od razu po konfiguracji i akceptacji przez Google. Na kliknięcie możemy liczyć już po dniu, lib dwóch od startu kampanii. Kliknięcie nie oznacza jednak konwersji (sprzedaży), na tą przyjdzie nam poczekać dłużej. Dla nowego konta może to być nawet miesiać, lub dwa. Wynika to z faktu, że system musi się nauczyć do jakich użytkowników trafaić. Bez danych zarówno system reklamowy, jak i my nie mam w oparciu o co optymalizaować kampanii.

Jak działają kampanie Performance Max?

Na początku “wkładamy” do systemu wszystkie dane jakie posiadamy o klietach. Listy remrketingowe, dane ze sklepu itd. Podajemy również sygnały, które mają ułatiwić systemowi dotarcie do odpowienich użytkowników: zaineresowania, dane demograficzne itp. System zacznie wtedy szukać właściwych użytkowników. Im więcej danych mu zapewnimy, tym lepsze efekty osiągniemy.

Co daje Ci współpraca z agancją?

Kamoanie Performance Max są łatwe w obsłdze, ale można popełnić dużo błędów, przy ich konfiguracji. Może to spowdować kanibalizację innych kampanii, lub reklamowanie podstron, których nie chcemy reklamować. Nalezy wieć zadbać o odpowiednie wykluczenia. Kampanie te wymagają również przemyślanych nagłówów i atrakcyjcnych grafik.

Faq

Najczęstrze pytania

Ile kosztuje kampania Google Ads?

Według naszych obserwacji wielu kampanii, budżet poniżej 30 zł dziennie jest nieskuteczny. Miesięczny minimalny budżet to ok. 1000 zł. Poniżej ciężko jest osiągnąć zadowalające efekty.

Od czego zależą koszty Google Ads?

Koszty zależą od konkurencyjności branży i wyniku jakości. Średni koszt za kliknięcie wynosi ok kilkunastu do kulkudziesięciu groszy.

Czym jest CPC?

CPC – Cost per Click – Koszt za pojedyncze kliknięcie

Za co płaci się w Google Ads?

W przeważającej większości płacimy za kliknięcia. W reklamach typu display można również płacić za wyświetlenia. Dla niektórych kont istnieje możliwość płacenia za konwersje. Opcja ta jest jednak zarezerwowana dla większych reklamodawców.

Czym różnią się strategię ustalania stawek?

W zależności od wybranej strategii system reklamowy będzie odpowiednio optymalizaować kampanie. Przykładowo przy strategii “Maksymalizacja liczby konwersji” kampanie będa dążyć do jak największej libzy konwersji, nie zależnie od ich wartości. Inaczej niż maksymalizacja wartości konwersji, przy tej strategii konwersji może być mniej, jednak ich docelowa wartość powinna być wyższa. Więcej informacji na ten temat znajdziecie w naszej bazie wiedzy.


Witaj
Darmowe konsultacja

Zostaw nam swój email

Skontaktujemy się z Tobą i umówimy w pełni darmową konstulacja

Nie spamujemy! Przeczytaj naszą [link]politykę prywatności[/link].